1. august 2008

Det var det

Ferdig med kastinga for denne gang.  Vi har virkelig gjort en hederlig innsats i varmen - jeg er så stolt av oss, atte!

fullt

Det gjenstår en del opprydding og omorganisering, men det får vi ta etterhvert.  Nå blir utfordringen å drive vedlikeholds-kasting.  Det vil si at når en ting kommer inn i huset må en ting ut.  Vanskelig, men ikke umulig.  Og jeg har jo planer om å ta Den grønne sti sin utfordring om å kaste (minst) en ting hver dag.  Det er egentlig ikke så vanskelig og jeg gjør nok mye godt det allerede.  Men det skader ikke å gjøre det med større bevissthet.

Hvis noen skulle falle på tanken at det nå begynner å bli tomt her i huset, så er det bare å tenke om igjen.  Det er ei stund til det, og det vil ikke forundre meg om vi bestiller container neste sommer også.

5 kommentarer:

Hanne sa...

Bra jobba Elisabeth Augusta :-)

Anonym sa...

Superlurt. Vi har det litt for fullt vi også - og det merkes godt når huset ikke er så stort.

merete sa...

Superflinke folk! Stolte av dere alle!!!!!

Tone sa...

Neida, eg mistenker ikkje at det er tomt?

Er det ikkje deilig, Elisabeth.
Det gjekk jo fint utan Hummelvold, jo.

Sigrun sa...

Kjempebra jobba, dere har all grunn til å være stolte!