14. august 2007

StrikkeKlikk

En lek med ord* da Merete var på besøk ble til en ide som vi tror er verdt å sette ut i livet.
Som et supplement til de umåtelig mange "knit-alongs" som verserer i ulike fora, vil vi gjerne invitere deg til å være med i vår StrikkeKlikk.

Her er ingen påmelding. Ingen føringer for hva du skal strikke, utover at du tolker i smal eller vid forstand temaet som blir gitt sånn cirka en gang i måneden. Du kan være med hver gang eller bare av og til. Det du strikker kan være ditt eget design eller ei oppskrift funnet på nettet eller andre steder. Du tar med deg knappen vår, merker blogginnlegget ditt med den og linker tilbake til dette innlegget. For at vi skal vite at du er med, og for at dette skal bli den idé-ressursen vi ønsker, legger du også igjen en kommentar i vårt blogginnlegg der oppgaven er gitt, med direkte link til ditt blogginnlegg der du viser fram det du har strikket.

Noe du lurer på? Spør meg.
Foreslå gjerne oppgaver om du vil - vi forbeholder oss retten til å velge på øverste hylle ;-)

Hilsen

og


*En klikk er en gjeng, en krets, en flokk, ei gruppe.
Det klikker i pinnene når vi strikker.
Det hender vi mislykkes med strikkeprosjektet vårt og da klikker det for oss.
Vi klikker oss fra link til link - beundrer og henter inspirasjon.

5 kommentarer:

merete sa...

supert!!!

Monica sa...

Artig! Kan godt hende eg slenger meg på!

Grete sa...

*humrer* Blir gjerne med og klikker! Fint at det ikke er helt strenge rammer her; man kan jo klikke av mindre:-) Jeg har forresten nominert deg ( de rockagreiene ). Klem Grete

Kari Aspenes sa...

Jeg tok utfordringen og lagde en stusselig liten greie, men den gjør nytten sin :-)

http://kari-sandset.blogspot.com/2007/08/strikkeutfordring.html

Anonym sa...

http://blogg.hobbyboden.com/grete/index.php/2007/09/15/p21456

Funker dette da tro? Her er kaffetema fra meg!! *klem*