4. mars 2008

Strikkeklikk - Oppgave # 4: Varme hender

strikkeKlikk1

 

 

Vi prøver oss med en ny strikkelek-oppgave.

Denne gangen vil vi gjerne ha deg med på å assosiere litt over "varme hender".  Hva forbinder du med uttrykket?  Hender med votter på?  Hender som får varmen igjen foran peisen?  Hender som varmer og helbreder det de berører?  Klamme hender, kanskje?  Noe annet?

hender b

Kan noen av disse assosiasjonene omsettes i strikkemasker?

hender

Eller benytter du rett og slett sjansen til å strikke et par votter du lenge har hatt lyst på?!

hender a

 

Hilsen

Merete og

Elisabeth Augusta

4 kommentarer:

Livs lerreter og annet sa...

Det var da en finurlig oppgave. Jeg går øyeblikkelig i tenkeboksen, men har allerede en assosiasjon i strikking. Cool oppgave!

Wenche sa...

Varme hender, ja de savner jeg ;-)
Er i tenkeboksen....noe skal det bli..

Anonym sa...

oi...stilig...varme hender ja...får lyst til å strikke et eller annet kombinert med sying og maling......

Livs lerreter og annet sa...

Jeg er ferdig med mitt. Pulsvanter som varmer når jeg maler selvfølgelig. Har hatt de en stund og jeg er veldig glad i de.