1. juni 2008

Det var ikke meg...

                              ...som gikk før kampen var slutt.

                              ...som kasta flaggstenger på Larsen.

                              ...som rope "dårlig jobba" til mine egne.

Jeg blir så forbanna av slik oppførsel.  Jeg er ingen medgangssupporter.  Hjertet mitt står i BRANN og jeg er stolt medlem av Bataljonen.

Bakke og folket hans gjorde en drit dårlig forestilling på stadion i går.  Det var så jeg nesten ikke trodde det jeg så.  Men jeg er faen meg ikke med på å skjemme ut laget mitt på denne måten.

Laget fortjener kjeft så det synger.  Men ikke før kampen er over.  I de 90+ skal de kjenne at de har oss i ryggen.  Drittfakter kan vi overlate til andre.

                                              bataljonen

3 kommentarer:

Petunia sa...

Huff, jeg orker ikke tenke på denne kampen mer, jeg:P
Det er flaut...
...jeg kom innom for å si at det er en liten utfordring til deg i bloggen min om du tør;)

Tone sa...

Ja, det er forbaska å gå frå Stadion etter ei slik førestilling og vera mest forbanna på med-supporterar.

Eg trur vel ikkje nødvendigvis dei var medgang supporterar dei eller den som kasta då, men vi kan jo håpe.

Elisabeth Augusta sa...

Klart jeg tør Petunia! Kommer innen kort.