21. juli 2007

Godt besøk - god hjelp

I litt mer enn ei uke hadde jeg besøk av Merete. Hvordan er det mulig at tida flyr så fort? Vi tok oss knapt nok tid til å sove, likevel rakk vi ikke alt vi ville. En god del timer ble lagt ned i OktoberRosa 2007. Tanker og idé-myldring, praktisk arbeid ved pc-en og ikke minst ved symaskina. Akkurat det siste er litt hemmelig enda, men det blir fint!
Før vi begynte å sy hjalp Merete meg med å rydde i stoffene mine.

merete rydder

Jeg har litt å kose meg med her.

rydda stoff

Å vurdere og fundere på neste trekk er en viktig del av syprosessen.

merete vurderer

Og spretterten,Jack the Ripper, er flittig i bruk.

merete spretter

Legg merke til spretterskens plastrede finger. Sånn går det når man jobber på egen hånd.

4 kommentarer:

Sølvis blog sa...

wow - for en flott stoffsamling
gleder meg til min blir så overkomkelig

Supernøtt sa...

Så koselig at dere syr sammen :-) Ikke fullt så hyggelig med arbeidsuhell, men måtte le litt av navnet 'Jack the Ripper' allikevel :-)

Anonym sa...

Hyggelig med besøk der dere kan gi hverandre et kreativt puff. Ønsker deg en fortsatt fin sommer.

merete sa...

Takk for gode minner!
Gleder meg til å sy både ditt og datt påbegynt hos deg :-)