27. januar 2009

Fotballspillere og julegriser

Jeg stakk innom kjæresten min på kontoret en dag.  Der traff jeg denne fyren.  En typisk, gjennomsnittlig vikingspiller:  hodeløs og kort i beina.

vikingspiller

Jeg er ikke helt sikker på om det var tilfeldig at han var plassert sammen med julegrisen.  Det er sikkert ikke enkelt å få tid til å rydde vekk julepynten når du har en hel julegris og en lysestake, kjære, men vi nærmer oss altså februar nå.  Om det er du eller jeg som skal ta ansvar for at plastjuletreet fortsatt lyser i bilvinduet er jeg ikke helt sikker på.

4 kommentarer:

sisselso sa...

ha ha utrolig bra! som trondhjemspie, og da selvfølgelig obligatorisk rbk-patriot, bosatt i rogaland (OG gift med vikingpatriot) er jeg lett å glede med sånne kommentarer, men moro læll! :)

merete sa...

;-) plastjuletre...

Ingun sa...

Grisen var jo søt den, kan godt sjønne at han ikkje tar den vekk.

Har sett på hånball, me tapte synd.
men veldig spennende å sjå på.

Tone sa...

Det ser ikkje ut som DEM grisen har tenkt å spasere bort med det første.
Men kva gjer DET lerretet på DET kontoret?...eg har liksom trudd eg visste kven du meinte når du snakka om kjæresten din, men no forstår eg ingenting.