5. mars 2008

Ut på tur, sjelden sur.

Etter noen lange, slappe måneder i sofakroken klarer jeg endelig å komme meg ut på tur igjen.  Til min store glede  og overraskelse oppdager jeg at jeg på ingen måte starter på bånn igjen når det gjelder å bygge form.  Litt rusten i hengslene - OK.  Det gjør ikke så mye så lenge jeg gleder meg til alle de flotte turene jeg skal ut på framover.

tuttetreet

Tutte-treet får meg i påskestemning.  Jeg vet ikke hvorfor.  "Ting" som henger på greiner.  Kanskje derfor?

 

Hvis du vil kan du se ruta jeg gikk her.

Clapton og King var godt følge på turen.

4 kommentarer:

Kari Aspenes sa...

Tenk at tutte-treet lever i beste velgående!
Jeg kjenner noen jenter som hang tuttene sine der - for maaange år siden :-)

Du er så fin med røde roser i kinna!

Tone sa...

Er tutte-treet eit kunstprosjekt?
Eller er det eit tre alle barn på stord henger tutten når dei skal avtuttast?

Elisabeth Augusta sa...

Det er et avtuttings-tre, Tone ;-)

Anonym sa...

Herlig tre og turjente!!! Sitter her og nyter stillheten og en kopp kaffe. Ungdommen sover så søtt:-))
Dørstokkmila kan bli vel lang hos meg, kanskje blir det en tur i dag. Sola skinner i Trondheim. Ønsker deg og dine ei god påske! Klem Grete