31. desember 2007

Velkommen i 2008

med blanke ark og fargestifter tel.


Bilde fra RobbieTV

Det er langt mellom nyttårsforsettene her i gården. Helt uten feil og lyter er jeg riktignok ikke, men jeg syns at et nytt år skal feires med alle muligheter åpne og ikke en rekke med "skal" og "skal ikke". Jeg ønsker meg heller at det nye året blir minst like bra som det vi legger bak oss. At jeg klarer å leve mest mulig på kort sikt. Være til stede i hverdagsøyeblikkene og høytidsstundene. Jeg ønsker at langtidsplanene jeg legger skal være fleksible nok til at jeg kan forandre mening uten å føle nederlag. Og stabile nok til at omgivelsene kan stole på meg og vite at jeg ønsker å holde ord.


Bilde fra Miracle Moods




Med håp om et fargerikt år med ny vekst og frukbarhet.

6 kommentarer:

Kari Aspenes sa...

Tusen takk for at du er der.
År etter år etter år!
I morgen kommer ennå et - med blanke ark, fargestifter og masse kreative tanker!

Nyttårsklem til deg og dine fra meg og min :-)

Anonym sa...

Kjære Elisabeth Augusta! Jeg ønsker deg og dine et godt nytt år. Jeg tar med meg dine kloke ord:-)Jeg håper og tror vi treffes i 2008!! Klem Grete

PS: Nå går jeg rett inn på Bloglines og får inn nybloggen din; har den gamle enda.

Anonym sa...

Innom på eit lite bloggbesøk for å ynskje deg eit godt nytt år.

Muffin sa...

Godt Nytt År!

merete sa...

Det er godt med venner som stiller med blanke ark og farger og visjoner om å få et "større" år enn året som forvant ved midnatt.
Litt ark og farger må kanskje lånes underveis, - en kan jo slippe opp for grunnmaterialer sånn midt i prosessen. Godt å ha en å dele med når det røyner på, - takker for "lånet" av mangt og meget i året som gikk, superdama!

Hilde C. sa...

Jeg vil ønske deg et riktig godt og kreativt 2008 :-)