18. desember 2007

18. desember

Det er nesten litt skummelt å si det, men jeg lengter etter snø. Nå skal jeg være forsiktig med hva jeg ber om, for det har jo hendt at snøen har kommet i så rikelige mengder at jeg skulle ønske at jeg aldri hadde kommet på tanken.
Men det blir liksom ikke helt skikkelig ordentlig jul hvis ikke alle lysene har noe å glitre og speile seg i. Vanndammer gjelds ikke.

mosaic9585651 snow
1. Snow Crystals 2. Snow Rose 3. Snow Crystal #1 4. Snow Crystals II

I skrivende stund er det 2,5 grader utenfor døra her. Jeg var på trappa og sjekka, men det lukta ikke snø. Så metrologene får antagelig rett; kjølig oppholdsvær fram til helga. Deretter nedbør i form av regn.

1 kommentar:

merete sa...

Her kom det snø, vet du, bittelitt, og nå har det vært kaldt etterpå, så kanskje det lille holder til jul? Lysere har det i hvert fall blitt!