7. september 2007

Endelig er jakka her

Det er vel synd og si at vi er imponert over postgangen her til lands - eller hva sier du Betty? Men nå er ihvertfall jakka her hos meg og skal ikke sendes noen steder før den er ferdig. Jeg har satt absolutt siste sendedato for meg til 21. september. Så må vi bare håpe at jakka passer.

Første operasjon var å klippe opp foret i sidesømmene og midt bak.
DSCN3709
Følge Betty sine nåleanvisninger og sy inn. Bak var det ingen søm, men det er det nå.
DSCN3704
Trekker inn magen og holder pusten!
DSCN3710
Nå skal det stæsj på, ermene klippes opp og fikses så de flagrer.

Det er så kjekt at dere kommer med forslag til hva som kan gjøres videre. Jeg begynner å se noe ganske klart for meg nå. Velger å holde litt på tankene til jeg ser hvordan det går med tida her. Fortsett gjerne å komme med idèer!

3 kommentarer:

Betty Boom sa...

Nå er jeg sååååå spent. Skal skrive en blogg om jakken når jeg har fått unna litt hustinger...

Betty Boom sa...

Kordan går det?

Betty

Tone sa...

Du var jo så fin i jakka Elisabeth!
Tidsfristen greier du nok.Skal bli spennande å sjå resultetet, men det får vi vel ikkje sjå før jakka skal brukast?

Ha ein fin dag!
Og godt val!
Tone