23. august 2007

Utnevnelser

Jeg er nok engang blitt nominert til Rockin' girl blogger, denne gang av Grete og av Kari. Hjertelig takk, damer - rocke-stempelet sendes i retur til dere.
Denne gangen vil jeg utnevne en blodfersk blogger til rocke-jente. Helle hadde nok ikke helt planlagt å debutere i helga, men da hun ymtet forsiktig frampå om at det kanskje kunne ha vært gøy å ha en blogg, hekta jeg meg fast og erklærte at jeg ikke kom til å forlate Stavanger før hun var i gang! Dama har mye å by på og jeg gleder meg til å følge bloggen videre. Håper du får tar deg tid til å blogge, Helle.

Den andre jeg ønsker å nominere er Wenche. Vi er også gode venner i "det virkelige liv" (nettlivet er også virkelig og byr på mange muligheter for ekte vennskap - men det vet dere vel?). Utrolig flink med synål og strikkepinner. Alltid positiv og full av guts.

Dermed er jeg ved utnevnelse nummer to, som Wenche nominerte meg til.Denne sender jeg rett og slett videre til alle dere som leser (og eventuelt kommenterer) i bloggene mine. Jeg er glad for at dere er der, enten jeg vet om dere eller ikke. Til dags dato har jeg bare opplevd en eneste gang å få en kommentar som var litt på kanten av "nice". Det syns jeg er bra. Har vi ikke noe hyggelig å komme med, så holder vi heller kjeft.

Men det at det er stille i kommentarfeltene rundt omkring betyr ikke at ingen leser og ingen liker - kan vi være enige om det?

Jeg vil ihvertfall helst holde blogglivet mitt fritt for dårlig samvittighet.

Når jeg ikke flittig svarer på kommentarer (det er ikke lenge siden jeg oppdaget at man "gjør" det), og er veldig periodisk når det gjelder å legge igjen spor etter meg hos dere, skyldes det utelukkende at det er så mye morsomt å holde på med (og noe som ikke er morsomt) at jeg ikke rekker over alt.

Fortsett å kose dere i Blogg-verdenen!

Ingen kommentarer: