28. juli 2007

Et paradoks

Å sitte inne under quilten og strikker votter i slutten av juli, må sies å være et paradoks.
Det er bare det at enkelte er så gode på å inspirere og igangsette at jeg lar meg villig rive med.
BenteB viste først fram et pirrende par av de paradoksale vottene. Og så er hun jammen i gang med enda en sprek utgave.
Dama har speed på pinnene, og det er ikke meg som skal prøve å holde følge med henne. Jeg skal sakte men sikkert løfte ei og ei maske fra den en pinnen til den andre og håpe at resultatet blir sånn nogenlunde bortimot så bra som BenteB sitt.

Paradoxical Mittens I

Takk for kicket, BenteB.
Paradoxical Mittens
strikket i Finull på p 2 1/2

Og været er det jo ingenting å si på?

2 kommentarer:

Anonym sa...

De där vantarna ÄR ju urläckra jö... Har sneglat på Bentes redan och fick ju nästan spader när hon hade ett par till på stickorna, hihihi... Hon ÄR då makalös... :p
Ja, du är inte dålig du heller vännen... hm, det där med att sitta inne... under täckte, fleecejacka på till och från och ev orka sticka, suck. Juli strax slut och inte en susning att det blev någon värme där inte, bläää... fryser jö... :)
Må så gott... värmländskan... kramis ngn som inte vill lyssna på väderleksrapporterna - för dystra, suck...

Angelikas quilts and knits sa...

Hun er god til at friste, hende Bente ;-)) Jeg har bestilt moenstret i Canada og sidder parat med garn og pinde :-)
Strikkehilsner
Angelika