16. juni 2007

Hemmelig venn i juni



Ja, ikke vet jeg hvem du er, Juni-venn, men nå er pakka di framme! Ei stor og innholdsrik pakke var det som landa i postkassa mi i dag. Hjertelig tusen takk!

HVjuni2

HVjuni3

HVjuni5

HVjuni6


Det var stoff, glidelåser, knapper, perler, bånd og te. Og et artig kort med et hint. Hintet er frosken på framsida og noe sier meg at jeg bør forstå hvem du er. Men hjernecella er opptatt for øyeblikket.
Det gjør ikke så mye, for jeg liker frosker veldig godt!

HVjuni1



Redigert 20.06.06:
Jeg lurer på om jeg har klart å finne ut hvem som sendte meg pakke. Frosker hopper, som bekjent. Denne frosken har flotte farger, akkurat som avataren til Hoppsannsa.

Det er jo mulig at jeg er på villspor, men i så fall er det da et godt villspor ikke sant?

Redigert 24.06.07:
Jeg var nok på villspor, ja. Det var Mettepia som hadde sendt meg den innholdsrike pakken. Og her er den søte frosken hun har sydd og som kortet hintet til. Jeg tok ikke hintet, men frosker er ålreite dyr.

Ingen kommentarer: