9. januar 2007

Sokker? ~ Socks?

Makan til sokker! De er tjukke og store og TUNGE. Hvis jeg skulle finne på å veie meg med sokkene på, må jeg huske å trekke fra 280 gram på vekta.

Januar sokker

Jeg har egentlig visst hele tida at jeg antagelig lager noe ubrukelig. Men jeg hadde ikke mye å tape på å bevise det, vel. Og det kan jo være at hvis jeg tover sokkene litt så blir de supre sitte-stille-med-beina-på-en-krakk sokker. Noe å gå på er de ikke. Plass til dem i sko eller støvler er det definitivt ikke.

Jeg fikk da brukt opp litt garn som bare lå der.

Det var med stor skepsis på bakgrunn av tidligere erfaring at jeg gikk løs på håndtoving av sokkene. Puh! Tungt arbeid som ikke passer mine armer. Litt mindre ble de, men jeg vet virkelig ikke om det er håp for dem selv om jeg skulle finne på å tove dem mer.

January socks after felting

Very soft, very warm, very heavy socks. Won’t fit in shoes or boots. May be used on a cold day with feet up in front of the fireplace.


Ingen kommentarer: