29. november 2007

Strikker du noe om dagen da, Elisabeth?

Jada. Litt av hvert på gang som vanlig. Det er jo snart jul og det er fare for at det havner et og annet sokkepar under treet her og der.

Skjerf er også takknemlig strikking. Liselotte-inspirert skjerf i Noro Silk Garden og Debbie Bliss bomull/angora er lekkert.

Paradoxical Mittens har vært ferdige en god stund, bare litt glemt. Jeg er stolt av dem. De var drøye å strikke for jeg måtte jo følge nøye med hele tida. Ingen mulighet for å kombinere med tv-filmer her. Vottene er og blir MINE.

Miyake fra Design Club DK er også til meg. Jeg strikker den i Evilla kunstgarn på p. 3 1/2. Dermed blir den større enn originalen og det er jo bra for meg. Jeg gleder meg til å få den ferdig for jeg tror jeg kommer til å trives kjempegodt i den.

Noen helt alminnelige regiasokker har jeg også underveis, men de er bare praktiske og ikke noe særlig for øyet.


3 kommentarer:

Livs lerreter og annet sa...

Så produktiv du er på strikkefronten, Elisabeth! Jeg falt for skjerfet med alle de flotte fargene. Så sjekket jeg Den danske designen og det var da utrolig fristende med noe utenom det vanlige. Men ingen forhandler i Oslo-området... SUKK!

Helle Kjersti sa...

Jeg likte best de blå vottene, men jeg er imponert over alt du får gjort!!

Wenche sa...

Nydelige sokker, votter. Den Miyake er jeg spendt på.........så virkelig deilig ut..........