8. desember 2008

Anti-ønskeliste

Ikke%C3%B8nsketiljul

På oppfordring fra Muffin har jeg hosta opp ei liste over fem ting jeg IKKE ønsker meg til jul.  Jeg måtte tenke meg godt og grundig om.  Det var omtrent like vanskelig som det er å komme på hva jeg virkelig ønsker meg.

1.  Invitasjon til båttur, kort eller lang.  Jeg liker solid grunn under føttene. 

2.  Huladanserinne til dashbordet.  Jeg blir svimmel av tanken. 

3.  Timbalformer.  Jeg er så dårlig på timbaler.

4.  Sengeforleggere.  Soverommet vårt er lite, og jeg har bare akkurat plass til føttene når jeg “spretter” ut av senga om morran.

5.  Moppetøfler.  Det er så upraktisk å måtte legge seg på gulvet for å få moppa under sofaen.

Nå lurer jeg veldig på hva lise, vibbedille og monster-merete ikke ønsker seg til jul.

3 kommentarer:

Anonym sa...

he he kul den! Eg tar den eg vettu, må bare tenke litt først...vanskelig egentlig da......gi meg et par timer og det ligger noki bloggen! HO HO HO

Klem og mandagskos til deg

Anonym sa...

he he kul den! Eg tar den eg vettu, må bare tenke litt først...vanskelig egentlig da......gi meg et par timer og det ligger noki bloggen! HO HO HO

Klem og mandagskos til deg

Tone sa...

Kven søren skal eg gi huladanserinna til då, tru?