29. juni 2008

I hjertet

Du har kanskje lagt merke til at jeg har et felt øverst på bloggen der et lite hus til venstre viser veien hjem til bloggens førsteside og stjerna til høyre gir deg litt av meg?

Hva med hjertet i midten da? "Jeg liker", står det. Og det er akkurat det det handler om. Her vil det med nokså jevne mellomrom (jeg tenker en gang i uka, søndag kanskje) komme en ny link til noe jeg setter pris på. Det kan være noe fra denne bloggen, en annen blogg eller et annet sted.

Jeg håper du har lyst til å kikke inn i hjertet av og til.

Samtidig med at jeg skifter linken, vil jeg oppdatere dette innlegget. På den måten blir det et slags arkiv.

Tidligere linker:
Uglepost
Making things
Sommerkolleksjon
Folk Art Dolls

Johanna Wright Paintings
Miniatyrer

2 kommentarer:

Petunia sa...

Liker så godt innleggene dine om "Elisabeth Augusta gjør ting hun ikke tør". Jeg lurte på om jeg skulle stjele den ideen. Ja , ikke at jeg skal lage opplegg for deg og som du MÅ gjennomføre, men mer slik at "Petunia gjør tin hun absolutt egentlig ikke tør" og det ville ha blitt en lang føljetong.
Ha en fin uke:)

Elisabeth Augusta sa...

Det håper jeg du gjør Petunia.