28. juni 2008

Gjensyn I

Jeg har tenkt å ta et dypdykk i mitt eget arkiv og lage en serie der jeg presenterer "gamle" arbeider av ymse slag.  Det er jammen meg mye jeg har glemt at jeg har lagd. Noe er jeg like fornøyd med i dag som dengang.  Annet forholder jeg mer hoderystende til.  Det er greit, jeg vedkjenner meg det alt sammen.  Hva som etterhvert dukker opp her i bloggen vil vise seg.

kattalfhild

Denne katten fra 2002 får åpne ballet.  Den bor hos den eldste søstera mi.

Teknikkene jeg har brukt har jeg lært på kurs med Solvejg Refslund.  Nå er det en stund siden sist jeg lagden noe slikt bilde.  Kanskje jeg skulle prøve igjen?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Elisabeth dette minner meg på noko eg innimellom lurer på, men aldri kjem på å spørje om.
Korleis står det til med Miles Davis?

Elisabeth Augusta sa...

Tja, han er vel død og begravet skulle jeg tro. Spøkelset hans har jeg her i en skuff. Det strøk meg forresten over ryggen her en dag, i form av et angivelig sitat jeg fant i en blogg; Amatørene kopierer. Proffene stjeler.
Hva ville han si meg med det tro?

Anonym sa...

Denne serien gleder jeg meg til! Garantert mye spennende som finnes i dine gjemmer. Vil jeg se noen kjenninger, tro?
Uansett: flott serie!

ps. Dette var da en fin kommentar-boks! Hvor har du fått den fra, tro *glis*

Gudveig HN sa...

Spennende! Gleder meg til å følge med her - og du, ...den katta er jo flott!

Hilde C. sa...

Det var utrolig flott :-)