7. mai 2008

Kanskje noen husker denne?

kjøkken

Det er bare så vidt jeg gjør det, selvom den har hengt på kjøkkenveggen, med påmonterte bokstaver men fortsatt uferdig, gjennom hele vinteren.  I dag plukka jeg den ned fra veggen.  Jeg har planene klare for videre arbeid, så det burde være en smal sak å fortsette.

kjøkkenstjerne

 

Jeg blir glad av å tenke på Ulva Ugerup.

Ulva Ugerup kurs 026

Ei anna fresk dame som jeg gjerne skulle ha vært på kurs med er Bodil Gardner.  Hadde det passa, skulle jeg ha prøvd å komme med på kurset hennes på Vestlandstreffet i Stavanger til høsten.  Jeg får ha det til gode og håper på en sjanse en annen gang.  I mellomtiden kan jeg jo hente inspirasjon på nettsida hennes.  Det er så fargerikt og flott at det er en fryd :-)

4 kommentarer:

Tone sa...

Du skulle ikkje hatt deg eit kurs i Danmark då?

Mm..eg trureg kjenner den der igjen:)

merete sa...

En vakker quilt, - men fint at den har fått være på veggen til dagen kom da det var til for litt til. Den kurslæreren (eller begge!) ser fantastiske ut. Må kanskje sjekke om kurs kan gå andre ganger...

Tone sa...

Eg heiar på Gardner-kurset :)
Men det er jo du som skal på kurs:)

Anonym sa...

GRATULERER MED DAGEN! Titter innom deg for å ønske deg og dine en riktig flott 17. mai feiring!
God klem fra meg!