11. april 2008

Skal vi spille ludo?

Jeg er ihvertfall i ferd med å forberede meg til en omgang.  Ingun har laget et skikkelig flott ludo-mønster.  Det har ligget på hylla her i lengre tid og bare ventet på at jeg skulle få ut fingeren og starte syinga.  Nå er jeg igang med å kutte opp biter.  Jeg må innrømme at jeg ikke gjør som sjefa har bestemt og lager stripesett av de lyse stoffene.  Jeg har nemlig x antall småbiter som kan være greit å bruke til dette. 

ludo 2

Hvis du har lyst til å sy ludo-spill så kan du kjøpe mønsteret av Ingun.  Det er bare å legge igjen en kommentar i bloggen hennes.  Hun holder forresten kurs i å sy duken også.  Kanskje noe for quiltelaget eller husflidslaget ditt?  Mange basisteknikker samla i ett kurs!

6 kommentarer:

Ingun sa...

Kjem gjerne og spiller med deg når du er ferdig å sy. lurt og bruke rester til dei lyse rutene.

Eg har ein i andre farger som eg blir lit inspirert til å sy ferdig no.

Onkelen min som kom på dette fyller 60 år, den 17 Aril.

merete sa...

Ble jo sterkt fristet til å slå et slag og sy ludospillet "med en gang". Tror det blir quilting som prioriteres høyest. Fant et fint bakstykke i går, nemlig :-)

=Anja sa...

I mitt neste liv låser j meg inn sammen med dere gulljentene- og der kommer jeg til å bli!!!!!!!

Betty Boom sa...

haha - bra kommentar Anja, jeg og vil være med da og kanskje jeg syr ludoteppe også.

Dere er bare utrolige!

Betty Boom sa...

LUDO spill skulle det være :o))))

Ingun sa...

Er den ferdig no ?