16. januar 2008

You Make My Day Award

Jeg er så heldig at jeg har fått denne utmerkelsen fra Sølvi, Aneima og Sigrun. Veldig, veldig hyggelig, og jeg takker så mye.

Nå er det min tur til å gi utmerkelsen videre til noen i bloggverdenen som betyr mye for meg. Det er mange det. Det er så mange blogger som jeg følger jevnlig og enda fler som jeg besøker litt mindre regelmessig, men som like fullt tilfører dagen min noe viktig. Glede, ideer, tankestoff, skjønnhet.

Når jeg skal velge noen få å gi litt oppmerksomhet, kjenner jeg at jeg nesten blir litt trist. Trist for at jeg ikke er så flink til å legge igjen kommentarer hos de mange jeg besøker. Det blir helst de som er på den faste daglig-lista mi som før noen ord i ny og ned. Skulle jeg ha lovet å skjerpe meg? Nei, det tør jeg ikke.

Men tilbake til det det dreier seg om. Blogger og bloggere som gjør meg glad.

Stine er ei travel dame. Men nå venter jeg på oppdatering fra deg. Vet du har noe på lur.

Tittei strikker så det suser. Og hjelper meg på glid på strikkeveien også.

Tone har en flunkende ny blogg som det skal bli spennende å følge.

Det er som sagt mange fler jeg kunne ha dratt fram, men i dag har jeg valgt meg disse tre.

1 kommentar:

Tone sa...

Eg er titt og ofte innom regnbuestinga. Den siste tida har det vore litt stille her, og var spent då eg såg regnbuesting hadde fått feite typar på Bloglines.
Eg vart litt overraska.
Vel, det har gått nokre timar sidan eg såg det, Elisabeth :) Takk skal du ha.
På desse timane har fleire bloggar poppa opp i tankane som aktuelle, og eg er ikkje heilt sikker om eg skal ta fleire av dei som eg set pris på. Eller den eine som er heilt spesiell for meg.
Eg skal snart bestemme meg.

Ha ein fin dag!!
Og takk for du kikkar innom meg:)