27. januar 2008

Stjernesmell

Jeg har rett og slett glemt å blogge stjernesmellet mitt!                                                                                                  

 

Må være fordi lua - som jeg i utgangspunktet syns er veldig fin - ikke ble helt som forventet.  Jeg har sagt det før og sier det igjen: Jeg er ikke skapt for oppskrifter.

Her hadde jeg lest flere ganger for å forstå begynnelsen, trodde jeg hadde taket på det.  Pøh!  Det skulle være noen vrangmasker der som jeg ikke klarte å få med meg.  Merete skjønte det med en gang...  Dermed ruller kanten seg opp og mangler i tillegg hold.  Så alt i alt er det vel et mislykka prosjekt.  Fin stjerne er det allikevel.

Merete har også strikket lue.  Skikkelig fyrverkeri på toppen der.  Litt i overkant kreativt for mann og barn, visstnok.  Nei, du må ikke skjemmes over den lua, Merete.  (Jeg syns tvertimot du skal tre inn noen piperensere i "stilkene" sånn at det smeller enda kraftigere ;-)

7 kommentarer:

strikkegal sa...

Så fin den ble i lyse farger! Jeg holder på med akkurat den samme nå, håper å bli ferdig i løpet av dagen/kommende uke :) Syns ikke det gjør noe om den mangler vrangborden jeg, dvs, det avhenger litt av hvordan den ser ut på!

Anonym sa...

Synes du kan være stolt av resultatet! Liv

Anonym sa...

Men flott ble den!

Anonym sa...

Har kostmeg med å studere bloggen din i kveld.
Så mye fint du har laget!
Og lua di var jo kjempeflott!

Kari Aspenes sa...

Stilig lue!
Det er det jeg alltid har sagt: Oppskrift er for pingler :-)
Du kan sikkert trikse til kanten med litt bånd og sånn.

Tøffe damer er tøffe både i og på toppen!

merete sa...

Litt seint ute med kommetar her, men du skjønte vel at jeg var/ er en stor beundrer av denne her?
Blei fin uansett sånn eller slik etter oppskriften :-)

Anonym sa...

Jeg synes den var kjempefin, jeg! Jeg synes det ble en fin vri på lua uten wrangbord jeg!
Rett og slett en innmari fin lue!