13. september 2007

Til kaffen

Det ble noen småsaker til kaffen her. Ikke alt er like brukervennlig, men det var jo helt i orden ikke sant.

Vi begynner med den lille under-kruset-brikken. Jeg har bare sydde slike fra før, så det var artig med en annen variant. Den ble til etterhvert så jeg klarer neppe å strikke maken. Ikke at det var meningen heller.

kaffe2b kaffe1b

Neste prosjekt var egentlig en smart tanke, syns jeg. For når en liker å ha kaffe med på tur på ståltermosen og det begynner å bli kjølig i været, men ikke riktig kaldt nok for votter, så er det ganske guffent både å skjenke opp kaffen og holde i koppen for å drikke.
Termos med magebelte og lue måtte være tingen mente jeg. Magebeltet fungerer forsåvidt. Lua på koppen anbefales ikke med mindre du liker ulldotter i munnen og tar sjansen på en kopp som spretter til alle kanter hvis du klemmer litt hardt.

kaffe3b

Ja, ja en kan ikke lykkes hver gang ,-)


4 kommentarer:

merete sa...

Underlaget var jo flott, men jeg sliter litt med termosen: Tror faktisk ikke det egner seg på trykk det jeg tenkte høyt da jeg så bildet første gangen... og Liv ler med *sett inn frutrerte fruer eller tenåringsfnis her*

Elisabeth Augusta sa...

Hmmm, frynsete fantasi, Merete?

Tone sa...

Produktutvikling tek jo tid, veit du.
Kva med skinn?

Elisabeth Augusta sa...

Termos med pelskanter? Kanskje dumt at jeg kasta den persianerkåpa...