19. september 2007

La alle få vite om OktoberRosa!

Vi har laget et flygeblad som vi håper dere vil printe og dele ut til venner og kjente. Kanskje dere får lov å legge noen på butikken, hos frisøren, på treningssenteret eller venterommet hos legen?

Det fineste er selvsagt om du printer fargeversjonen, men har du ikke mulighet til det så duger svart/hvitt godt.

Størrelsen er slik at det går fire stykker på et A4 ark om de står på høykant.
Syns du det er vanskelig å hente bildet herfra så kan jeg sende deg et word-dokument på mail om du gir beskjed.

5 kommentarer:

Tone sa...

Det var lurt.
Sjølv har eg ikkje blekk i skrivaren, men har sendt e-post rundt.
LYKKE TIL

Elisabeth Augusta sa...

Det er flott det og, Tone!

Sølvis blog sa...

ja takk - jeg vil gjerne ha fila på mail - solvi.alfnes@deneb.no
fikk ikke mailadr din til å funke - kanskje den jeg hadde var for gammel

Elisabeth Augusta sa...

mailadressen min:

eaborch (æt)gmail (dått) com

Elisabeth sa...

Jeg vil også printe ut!
Men har ikke blekk i printeren nå. Har bestilt, og de bør være her i løpet av uken, så får kanskje printet ut i helgen, da skal jeg dele ut :)