1. januar 2007

Velkommen ~ Welcome



Jeg er på vandring rundt i bloggverdenen på leit etter en plass å kalle hjem. Det siste året har en blogg på Hobbyboden vært mitt tilholdssted. Ingen dårlig plass å være, men jeg ønsker meg litt friere rammer å tumle rundt i. Derfor har jeg havnet her. Jeg kommer ikke til å forlate Hobbyboden-bloggen med det første, men forsøke å blogge parallelt her og der for å se hvor jeg trives best.



I’m wandering about in the blog world in search of a place to call home. My whereabouts the last year has been a blog at Hobbyboden. Not a bad place to stay, but I would like some looser frames to play around in. I’m not planning to leave my Hobbyboden blog in the near future, but will be parallel blogging for a while to see if I like it here.



 

Ingen kommentarer: